Specialista, který má online marketingové nástroje v malíčku a dokáže jimi podpořit eshop – zviditelní, přivede zákazníky, zvýší obrat. Umí poradit s novým projektem, redesignem staršího shopu i modernizací oXyShopu jako aplikace.
Nabídnout ti můžeme až 16 specializací pro tvou kariéru, stačí si vybrat. Podívej se, koho k nám aktuálně hledáme.
Pokud tvoje specializace mezi hledanými není, ozvi se i tak, dáme ti vědět, až ji otevřeme.
Pokud tvoje specializace mezi hledanými není, ozvi se i tak, dáme ti vědět, až ji otevřeme.
Co o své práci říkají naši specialisté online marketingu?
Co mě na práci baví?
- Je to výzva, každý projekt je jiný, technologie se stále rozvíjejí.
- Nejvíc mě baví personalizace, segmentace lidí/zákazníků/klientů, internet věcí.
- Poznávám nové lidi, domlouvám s nimi spolupráci, učím se nabízet a prodávat naše služby.
- Každý v tom je sám za sebe a zároveň si pomáháme.
Čím je moje práce prospěšná?
- Zákazníkovi pomáhám dosáhnout lepších výsledků – investuje peníze, aby jich zpět získal víc.
- Díky naší dobré práci má firma spokojené klienty a získává další.
- Kolegům nabízíme naše zkušenosti. Těží z nich na schůzkách se zájemci o naše eshopy. A podílíme se také na vylepšení našeho řešení.
Bez čeho bych se na startu neobešel?
- Nešlo by to bez chuti učit se. Je hrozně moc oblastí, ve kterých se můžeš pohybovat. A sám musíš zkoušet, hrát si, hledat nové cesty.
- Na začátku ti nejvíc pomůže pořádné zaučení a kolega vedle tebe, který se ti bude věnovat a dávat ti podporu a zpětnou vazbu. Takže se neboj zeptat!
Co mi pomohlo se rozvíjet? Tipy na zlepšení:
- Nepočítat hodiny strávené v práci, teorii zkoušet v praxi a vyhledávat si to, co nevíš.
- Sledovat sociální kanály, vlivné blogy, zajít na školení, zapadnout do komunity – třeba chodit na marketingová piva. Informace si tě pak samy najdou.
- A nebát se vyzkoušet v praxi vše, co se učíš.