Nabízí zákazníkům, jak uskutečnit jejich projekt s pomocí oXyShopu, pomáhá zákazníkovi ujasnit si záměry a vize projektu, ujasňuje možnosti, rozpočet, zajišťuje informace, které zákazník potřebuje. Pomáhá eshop postavit na papíře, aby mohl vzniknout a stát se fungující webovou aplikací, která vydělává.
Nabídnout ti můžeme až 16 specializací pro tvou kariéru, stačí si vybrat. Podívej se, koho k nám aktuálně hledáme.
Pokud tvoje specializace mezi hledanými není, ozvi se i tak, dáme ti vědět, až ji otevřeme.
Pokud tvoje specializace mezi hledanými není, ozvi se i tak, dáme ti vědět, až ji otevřeme.
Co o své práci říkají naši obchodní konzultanti?
Co mě na mé práci baví?
- Poznávat nové lidi, poznávat jejich byznys, pomáhat jim byznys posouvat na vyšší úroveň.
- Kolektiv, pracovní prostředí, cestování za klienty, různorodost projektů.
- Poznávám odborníky v této oblasti z různých směrů, posouvá mě to, získávám nový pohled a postupy, jak se to dá dělat.
- Variabilnost, různí klienti, barevnost klientů, práce v terénu, řízení vlastní části, volné ruce v obchodu.
Čím je moje práce prospěšná?
- Pomáhám zákazníkům řešit jejich potřeby a navrhuju jim, jak je řešit co nejlépe.
- Rád pracuji s klienty, kteří nevědí, jakým způsobem to všechno uchopit a nastavit, aby měli úspěšný eshop. Vidím prospěch v tom, že jim dokážeme pomoct tak, by toho cíle dosáhli, i když sami nevi jak.
- Jsme klíčoví pro to, abychom do firmy přivedli zákazníky, kteří u investují. Jsme na startu často dlouhého obchodního spojenectví.
Bez čeho bych se na startu neobešel?
- Bez výzvy, kterou můžu pokořit.
- Bez opory lidí z týmu.
- Bez zkušeností na helpdesku, pomáhá mi zkušenost s vlastním eshopem.
Co bych doporučil začínajícímu obchodnímu konzultantovi?
- Poznat pořádně produkt, zkoušet to. Vytrvat, pořád to zkoušet znova, poučit se z chyb, a neopakovat je.
- Být v kontaktu se zkušenějším kolegou a jezdit s ním na schůzky a dostávat od něj zpětnou vazbu.
- Sledovat zákazníky, jak se chovají, i na školení, na FB fórech, konferencích. Informace ze světa eshopů (eshopista), vědět, jak to funguje jinde.
- Naprosto klíčové je znát produkt a znát problémy zákazníků. Umět pak poradit, pochopit, bez toho to nejde.