Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Jak tvoříme e-shopy na míru v oXyShopu

Uvažujete o e-shopu na míru, ale nevíte, jaký je proces tvorby krok za krokem? Jak dlouho vývoj trvá a kolik e-shop na míru stojí? Přečtěte si odpovědi na tyto otázky v rozhovoru s Martinem Sokolem, Project Managerem oXyShopu. Martin nastoupil do oXyShopu v roce 2017, a to právě na pozici projektového manažera. Aktivně se věnuje rozvoji našich e-shopů na míru. Pod jeho rukama vznikly projekty jako Pells, LUBSTAR, Ferdus, Gastronom, Izomat a další.

22. srpen 2020

Odkud přichází vaši zákazníci? Aneb velký přehled návštěvnosti našich e-shopů

Jednou z nejdůležitějších věcí je pro nás postavit takový e-shop, který bude navštěvovat co nejvíce spokojených zákazníků. Pravidelně proto s našimi klienty řešíme, odkud k nim přichází jejích zákazníci, jak se na e-shopu chovají a kde může být prostor pro zlepšení businessu. Bohužel se ale často setkáváme s tím, že majitelé e-shopů věnují neadekvátní čas a peníze do komunikačních kanálů, které pro jejich segment nemusí být až tak stěžejní a kýžený počet zákazníků jim na e-shop nepřivedou. Rozhodli jsme se proto udělat podrobnou statistiku návštěvnosti našich e-shopů, která vám poodhalí chování zákazníků.

22. červenec 2020

E-mail marketing – tajná přísada vašeho kanálového mixu. Jak ji přimíchávat, aby měla co největší efekt?

E-mail marketing dávno neznamená hromadné rozesílání e-mailů na všechny strany. Naopak, když se dělá chytře a promyšleně, dokáže vám v každé fázi nákupního procesu přinést opravdu hodně – může zaujmout, přesvědčit k nákupu, podpořit další prodeje i upevňovat vztah zákazníka k vašemu e-shopu.

16. červenec 2020
Celkem 308 záznamů