Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

CASE STUDY: Kdy má velká databáze kontaktů smysl?

Dlouho avizované GDPR je konečně tady. Tři týdny po začátku jeho platnosti koukáme kolem a zjišťujeme, že se vlastně nic tak zásadního nezměnilo. Všichni si ale budeme pamatovat chaotické období příprav, které bylo velmi stresující pro většinu eshoperů. Kromě uchovávání a zabezpečení osobních údajů se GDPR dotklo i přímého emailového marketingu a eshopeři měli pochopitelně největší strach o svou dlouho budovanou databázi kontaktů.

18. červen 2018

Jak přejít na nové řešení a vydělat - případová studie eshopu Teamstore.cz

S přechodem eshopu ze starého řešení na nové se setkáváme stále častěji. Analytik a specialista online marketingu Marek Walder nám představil jednoho ze svých zákazníků, který si tímto procesem prošel. Od první společné schůzky uběhlo necelých 6 měsíců. Co se během této krátké doby dělo s tržbami a návštěvností webu? Vyletěly nahoru. V podstatě okamžitě.

Marek Walder
9. červen 2014
Celkem 15 záznamů