Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Jak začít s reklamní strategií v online prostředí? – Oslňte zákazníky ve fázi Do, Care

V předchozích dílech seriálu jsme vám ukázali, jak oslovit zákazníky v prvních fázích SEE a THINK. Už tedy víte, jak přitáhnout cílovou skupinu a ukázat jí, proč jste zrovna vy nejlepší. Teď je na čase zjistit, jak si zákazníky udržet i v posledních dvou fázích DO a CARE. Zajímá vás, na co se zaměřit, aby u vás zákazníci nakoupili nejen jednou, ale aby se k vám rádi vraceli? Ukážeme vám, jak na to.

22. prosinec 2020

Jak začít s reklamní strategií v online prostředí? - Přesvědčte zákazníky ve fázi THINK

V předchozích dílech seriálu jsme se po sortimentu, zákaznících a komunikačním mixu věnovali hlavně kreativě v různých fázích nákupního procesu. Dozvěděli jste se, jak být vidět a zaujmout vaši cílovou skupinu. Teď je třeba ji ve fázi THINK přesvědčit, že vaše produkty nebo služby jsou ty nejlepší. Prozradíme vám, jak toho dosáhnout.

15. prosinec 2020

Jak začít s reklamní strategií v online prostředí? – Landing page

V předchozích dílech našeho seriálu jsme se věnovali sortimentu, zákazníkům i jednotlivým marketingovým kanálům napříč komunikačním mixem. V posledním článku jsme se věnovali kreativě ve fázi See. Teď nás před fází Think čeká důležitý mezistupěň – tzv. vstupní stránka neboli landing page, na kterou se zákazníci prokliknou z akvizičních marketingových kanálů, například z Facebooku. Jak má vypadat kreativa pro landing page? Jak může zákazníky posunout do fáze Think a ideálně i Do?

2. listopad 2020

E-mail marketing – tajná přísada vašeho kanálového mixu. Jak ji přimíchávat, aby měla co největší efekt?

E-mail marketing dávno neznamená hromadné rozesílání e-mailů na všechny strany. Naopak, když se dělá chytře a promyšleně, dokáže vám v každé fázi nákupního procesu přinést opravdu hodně – může zaujmout, přesvědčit k nákupu, podpořit další prodeje i upevňovat vztah zákazníka k vašemu e-shopu.

16. červenec 2020

Jak začít s reklamní strategií v online prostředí? Komunikační mix

V předchozích dílech série jsme vám představili jednotlivé kroky, které vedou ke kvalitní marketingové komunikaci. Musíte znát cílového zákazníka i zboží, které mu nabízíte. Podle toho přizpůsobíte nabídku produktů a jejich komunikaci směrem k zákazníkům. Jaké marketingové kanály využít, abyste dosáhli maximálního úspěchu? Řešením je správně nastavený komunikační mix, na který se zaměříme v tomto článku.

5. květen 2020
Celkem 55 záznamů
<<Předchozí12310Další>>