Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Jak začít s reklamní strategií v online prostředí? – Landing page

V předchozích dílech našeho seriálu jsme se věnovali sortimentu, zákazníkům i jednotlivým marketingovým kanálům napříč komunikačním mixem. V posledním článku jsme se věnovali kreativě ve fázi See. Teď nás před fází Think čeká důležitý mezistupěň – tzv. vstupní stránka neboli landing page, na kterou se zákazníci prokliknou z akvizičních marketingových kanálů, například z Facebooku. Jak má vypadat kreativa pro landing page? Jak může zákazníky posunout do fáze Think a ideálně i Do?

2. listopad 2020

E-mail marketing – tajná přísada vašeho kanálového mixu. Jak ji přimíchávat, aby měla co největší efekt?

E-mail marketing dávno neznamená hromadné rozesílání e-mailů na všechny strany. Naopak, když se dělá chytře a promyšleně, dokáže vám v každé fázi nákupního procesu přinést opravdu hodně – může zaujmout, přesvědčit k nákupu, podpořit další prodeje i upevňovat vztah zákazníka k vašemu e-shopu.

16. červenec 2020

Jak začít s reklamní strategií v online prostředí? Komunikační mix

V předchozích dílech série jsme vám představili jednotlivé kroky, které vedou ke kvalitní marketingové komunikaci. Musíte znát cílového zákazníka i zboží, které mu nabízíte. Podle toho přizpůsobíte nabídku produktů a jejich komunikaci směrem k zákazníkům. Jaké marketingové kanály využít, abyste dosáhli maximálního úspěchu? Řešením je správně nastavený komunikační mix, na který se zaměříme v tomto článku.

5. květen 2020
Celkem 53 záznamů
<<Předchozí1239Další>>