Kvalitní produktové fotografie

Kvalitní produktové obrázky prodávají. Uživatel rád zkoumá detaily – barvu, strukturu, povrch. A dobře si to uvědomuje i majitel eshopu s krmivy, kterému se podařilo pořádně ty naše ecommerce vody rozvířit. Po nasazení nových produktových fotografií se u mnoha výrobků v jeho eshopu výrazně zvýšil obrat. Leckdy dokonce trojnásobně.

Jak ulovit zákazníka? Probuďte emoce, zaujměte ho vizuálně!

S myšlenkou zajistit svým zákazníkům ještě větší komfort při nakupování koketoval Roman Küršner, majitel eshopu Krmiva Hulín, dlouho. A po absolvování školení u fotografa Jindřicha Špačka dostala reálnou podobu. Uživatelům musí nabídnout špičkové produktové fotografie – vyvolají pozitivní emoce, zvýší důvěryhodnost eshopu a pomohou přesvědčit k nákupu.

Profesionální domácí foto studio nemusí stát majlant

Doba, kdy se na eshop vkládaly obrázky produktů z kompaktu nebo mobilu, je pasé. Proto se pan Küršner rozhodl pořídit si pořádné fotografické vybavení – zrcadlovku Canon EOS 600D s rychlou paměťovou kartou, makro objektiv, 3 osvětlovací tělesa 300 W, odpalovač záblesků, fotografický stůl, stan pro focení lesklých předmětů a také kvalitní pevný stativ.

Díky pečlivému zaškolení pana Špačka, který pomáhal nejen s výběrem a dovozem vybavení, ale i samotným sestavením, bylo vše připravené k focení.

Stačilo vyměnit fotografie a zákazníci berou jako diví

Výsledek? Nové produktové obrázky jsou ostré a barevně vyvážené, jejich odstín odpovídá reálnému stavu. Návštěvník eshopu si je může prohlédnout zblízka, zkoumat jejich povrch, barvu, složení – stejně jako v kamenném obchodě. Rozdíl je patrný na první pohled. A vidí ho i pejskaři. U některých výrobků z oblasti krmiv pro psy stoupl prodej o 300 %.

 

Rozdíl v kvalitě původní a nové produktové fotografie krmiva je velký. Svědčí o tom zvyšující se počet objednávek.

Rozdíl v kvalitě původní a nové produktové fotografie krmiva je velký. Svědčí o tom zvyšující se počet objednávek.

Prodej výrazně stoupl, podle majitele mnohdy ze dne na den, také v případě krmiv pro rybolov - nejvýrazněji pak u směsí 4barevných granulí, Boilies plovoucího neonu a Mixu 12 mm pelet. I přesto, že v září obvykle sezóna pomalu končí, počet nových zákazníků neklesá.

 

Nové produktové fotografie granulí pro ryby – pastva pro rybářovo oko.

 

V domácím foto studiu se taky fotily obrázky pro nový, na trhu dosud neznámý produkt Rohlíkové boilies Krill v dipu.

“Díky kvalitním fotografiím s podrobným popisem se prodej nového výrobku rozběhl prakticky ihned. Přitom dříve to trvalo i několik týdnů, než si lidi na něco nového zvykli.”

Roman Küršner.

 

Nejen správná barevnost, ale i kompozice fotografie láká zákazníka.

Z povinnosti hobby, které přináší hmatatelné výsledky

Jelikož se výměna několika produktových obrázků na eshopu osvědčila, pan Küršner ve focení hodlá pokračovat i nadále. Získal také lepší představu o celkovém aranžmá výrobků – v hlavě už se mu rodí představa o tom, jak prezentaci svého zboží ještě vylepší.

Zapracuje na celkové kompozici, začne fotit v terénu, při lovu nebo u vody. Eshop bude neustále obměňovat a zákazníky tak udrží v neustálém střehu. Už nyní se setkal s pozitivními ohlasy prostřednictvím emailů a telefonických rozhovorů. Zvýšil se také počet kladných recenzí na Heuréce.

arrow icon