Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Jak začít s reklamní strategií v online prostředí? Komunikační mix

V předchozích dílech série jsme vám představili jednotlivé kroky, které vedou ke kvalitní marketingové komunikaci. Musíte znát cílového zákazníka i zboží, které mu nabízíte. Podle toho přizpůsobíte nabídku produktů a jejich komunikaci směrem k zákazníkům. Jaké marketingové kanály využít, abyste dosáhli maximálního úspěchu? Řešením je správně nastavený komunikační mix, na který se zaměříme v tomto článku.

5. květen 2020

Chcete zažít rekordní Vánoce? Úspěch přeje připraveným!

Právě společně vstupujeme do klíčového období roku pro e-commerce. Období, které u většiny e-shopů rozhodne o tom, jak úspěšný rok to ve skutečnosti bude. Největší tržby sice zpravidla přicházejí až v listopadu a prosinci, ale vše závisí na dobré přípravě, jenž je věnována marketingu ještě před startem vánoční sezóny. Vybrali jsme tři konkrétní důvody, proč začít s přípravou již nyní.

19. srpen 2019
Celkem 33 záznamů
<<Předchozí1236Další>>